آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

فوت راننده 18 ساله BMW اصفهانی در تصادف با درخت



تصادف در اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: برخورد خودرو بی ام دبلیو با درخت در خیابان هزارجریب منجر به فوت یک نفر از سرنشینان آن و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

علی‌اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه حادثه برخورد یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین با جداول و درختان وسط خیابان هزار جریب گزارش شد.

 

وی با اشاره به حضور پلیس و کارشناسان راهور در محل حادثه گفت: در این حادثه راننده ۱۸ ساله خودرو فوت و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

 

زارع تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی کارشناسان پلیس راهور علت حادثه اعلام شد.

 

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این رابطه اعلام کرد: مقارن ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه یک مورد تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۱۲ و ایستگاه ۵ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 

در این حادثه یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

 

با حضور آتش نشانان هر چهار سرنشین محبوس شده با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند ولی یکی از سرنشینان که جوانی مذکر بود در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند.

 

یک نفر فوتی پس از تائید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد و سه نفر دیگر، پس از اقدام‌های اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------