آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

قاتل دختر ۶ ساله ایلامی دستگیر شد



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی استان های مرکزی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار "جمال سلمانی" روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی در گیری روز گذشته ۲نفر در محله چالسرا شهر ایلام که منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شده بود با توجه به حساسیت موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش و پیگیری گسترده و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های مرکزی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه طی هماهنگی با مرجع محترم قضایی و صدور نیابت قضایی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر و ادامه داد: متهم جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

 

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و توان اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------