آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

آفرودسواری در شهداد کرمان قربانی گرفت/ یک کشته و سه مجروح



آفرودسواری در شهداد کرمان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود در عمق کویر لوت در شرق این استان گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت و امدادگران اکنون در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

محمد امیرخانی در گفت و گو با ایرنا گفت: ۲ تیم امداد و نجات آفرود از استان کرمان که به محل حادثه رسیده اند اقدامات اولیه درمانی را انجام داده اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان این حادثه در عمق کویر لوت شهداد، منطقه ریگ یلان به فاصله چهارساعت با جاده کرمان - نهبندان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امدادگران برای امدادرسانی در این حادثه ابتدا باید تا ۱۰۰ کیلومتری این جاده پیش رفتند و سپس وارد عمق کویر (خاکی) می‌شدند که چهار ساعت در این مسیر حرکت می کردند و همین امر مقداری کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

 

امیرخانی با اشاره به مشارکت امدادگران جمعیت هلال احمر و پشتیبانی اورژانس و نیروی انتظامی استان‌های کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه عنوان کرد: امدادگران پس از حضور در محل حادثه یک جانباخته که در خودرو گرفتار بود را بیرون کشیدند و سه مصدوم را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان مرکز استان کرمان انتقال دادند.

 

وی گفت: طی تماس با امدادگران حاضر در محل حادثه، فرد فوتی از همان ابتدا سرصحنه جان باخته بود و هیچ علایم حیاتی ازجمله نبض نداشت.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: اکنون ۲ تیم آفرود جمعیت هلال احمر استان کرمان در عمق کویر هستند و ما نیز در ورودی جاده مستقر هستیم تا پیکر فوتی و نیز مصدومان این حادثه را منتقل کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به همکاری چهار تیم امدادگر از کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه افزود: ۱۳ نیروی امدادی از پایگاه های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهدشتی به محل حادثه اعزام شده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------