آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

جزئیات آتش‌سوزی انبار بزرگ پلاستیک در جاده خاوران



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در پی آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در جاده خاوران ۹ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و خودروهای تانکر آب از شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 16:4 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار گسترده در جاده خاوران شهرک خاورشهر به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

 

وی تصریح کرد: در پی این آتش سوزی 9 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و خودروهای تانکر آب از شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

 

ملکی گفت: آتش نشانان در مدت کمتر از 6 دقیقه از چند طرف به محل حادثه رسیدند. 6 سوله‌ مسقف با متراژ 1500 متر و  با کاربری نگهداری ظروف پلاستیکی (وسایل آشپزخانه) دچار حریق شدند که دود بسیار غلیظی ایجاد کرد که از فواصل بسیار دور قابل مشاهده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر عملیات اطفا ادامه دارد و بعضی از سقف‌های سوله‌ها به دلیل آتش سوزی از بین رفته است.

 

وی درباره تعداد مصدومان و فوتی‌های احتمالی در این حادثه گفت: هنوز آماری در دسترس نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------