آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

برخورد اتوبوس با کامیون در شرق سبزوار/ یک کشته و ۴۴ مصدوم



برخورد اتوبوس با کامیون در شرق سبزوار،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سبزوار - نیشابور، یک کشته و ۴۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس کافی روز جمعه به خبرنگاران افزود: این حادثه بامداد امروز در مسیر جاده سبزوار به نیشابور برای اتوبوس مسافربری مشهد - قم روی داد که بلافاصله عوامل اورژانس در صحنه حاضر شدند.

 

وی اظهار داشت: بر اثر بروز این حادثه یک نفر از مسافران اتوبوس بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۴۴ نفر از مسافران نیز مصدوم شدند.

 

دکتر کافی گفت: ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان اعزام‌ شده و آسیب دیدگان را پس از انجام مراقبتهای درمانی به بیمارستان امداد سبزوار منتقل کردند.

 

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

 

سبزوار در ۹۵ کیلومتری غرب نیشابور، در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------