آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

قتل یک زن به دست پسر افغانی



یک زن توسط پسر افغانی به قتل رسید.

به گزارش جوان، ساعت ۱۴ بعدازظهر چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه، صاحب تالار عروسی در یکی از خیابان‌های شرقی تهران با اداره پلیس تماس گرفت و از کشف جسد زن ناشناسی در تالارش خبر داد. 

 

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس به تالار عروسی در خیابان گلبرگ اعزام و در اتاقک نگهبانی با جسد زنی حدوداً ۴۰ ساله روبه‌رو شدند که با اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده بود. 

 

بدین ترتیب مأموران با حفظ صحنه قتل، موضوع را به قاضی موسی رضازاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند و وی لحظاتی بعد همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کرد. 

 

 

صاحب تالار به مأموران گفت: «من تعدادی کارگر دارم، اما یکی از کارگرانم به نام بصیر شب‌ها در این اتاق می‌خوابد و بقیه کارگران هم به خانه‌هایشان می‌روند. ساعتی قبل هر چقدر با بصیر تماس گرفتم جواب نداد. نگران شدم و به تالار آمدم. هر چقدر او را صدا زدم جواب نداد و وقتی هم وارد اتاق محل استراحتش شدم جسد این زن را دیدم.»

 

مأموران در محل قتل میله آهنی خونینی پیدا کردند که مشخص شد بصیر با همان میله زن جوان را به قتل رسانده و پس از حادثه به محل نامعلومی گریخته است. بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی مقتول و مشخص شدن علت اصلی مرگ، مرد افغان به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه ساعتی بعد مأموران او را در خانه خواهرش بازداشت کردند. 

 

 

وی پس از دستگیری در بازجویی‌ها ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به قتل اعتراف کرد و در ادعایی گفت: «مقتول زنی تنها و مدتی بود که با من ارتباط داشت و من هزینه زندگی‌اش را تأمین می‌کردم. در این مدت حدود ۷۰ میلیون تومان به او پول قرض دادم، اما بدهی‌اش را به من پرداخت نمی‌کرد. شب حادثه با او تماس گرفتم و گفتم برایش کادوی ولنتاین گرفته‌ام و او هم به تالار آمد. من از او خواستم بدهی‌اش را بدهد، اما دوباره بهانه آورد که عصبانی شدم و با میله آهنی چند ضربه به سر و دست و پایش زدم و او به قتل رسید. از ترس فرار کردم، می‌خواستم هرچه زودتر از ایران خارج شوم، به همین دلیل برای فرار به خانه خواهرم رفتم، اما مأموران پلیس به من امان ندادند.» 

 

تحقیقات از متهم ادامه دارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------