آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

زلزله ۷.۵ ریشتری در تایوان/ ۷ کشته و و بیش از ۷۰۰ زخمی



زلزله در تایوان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
وقوع بزرگترین زمین لرزه تایوان در ۲۵ سال اخیرتاکنون هفت کشته و بیش از ۷۰۰ زخمی برجای گذاشته است و ۷۷ نفر نیز گرفتار شده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های محلی، تایوان بامداد چهارشنبه توسط شدیدترین زمین لرزه این جزیره در ربع قرن گذشته لرزید، زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۴ ریشتر که منجر به کشته شدن دست‌کم هفت نفر، زخمی شدن بیش از ۷۰۰ نفر و گرفتار شدن ده‌ها نفر شده است.



بیشترین خسارت در شهرستان هوالین(Hualien) در ساحل شرقی جزیره بود، فیلم‌های پس از این حادثه نشان می‌دهد که یک ساختمان ۱۰ طبقه در آنجا تا حدی فروریخته و به شدت به یک طرف متمایل شده است بطوریکه ساکنان از پنجره‌ها بیرون آمده و با کمک امدادگران از نردبان پایین می‌آیند. به گزارش خبرگزاری مرکزی دولتی تاروکو، دو کوهنورد بر اثر اصابت سنگ در مسیر پیاده‌روی در پارک ملی تاروکو کشته شدند.



مرکز زمین‌شناسی آمریکا اعلام کرد که مرکز این زلزله ۱۸ کیلومتری جنوب شهر «هوالین» تایوان است و در عمق ۳۴.۸ کیلومتری زمین رخ داده است.

 

مقام‌های تایوانی اعلام کردند: این زلزله ممکن است باعث سونامی شده و تایوان را تحت تاثیر قرار دهد. هشدار سونامی صادر شده است تا مردم مناطق ساحلی هوشیار باشند.

 

آژانس هواشناسی ژاپن نیز در جزایر جنوبی این کشور هشدار سونامی صادر کرد.

 

این آژانس افزود که انتظار می‌رود ارتفاع موج‌های سونامی در جزایر نزدیک تایوان به سه متر برسد.

 

شبکه ان. اچ. کی ژاپن در هشدار به ساکنان جزایر جنوبی این کشور اعلام کرد: تخلیه کنید. سونامی در حال آمدن است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------