آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

واژگونی خودرو در بجستان/ دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت



واژگونی خودرو در بجستان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رییس اورژانس پیش بیمارستانی گناباد گفت: واژگونی خودرو در محور بجستان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

محمد حسین اسماعیل‌زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این اتفاق امروز، ۲۵ فروردین برای واژگونی یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو رخ داده است و علیرغم تلاش‌های نیروها اما بر اثر این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد اظهار کرد: دو نفر از مصدومان حادثه بعد از اقدام‌های درمانی لازم به بیمارستان آیت‌الله مدنی بجستان منتقل شدند.

 

وی اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه در کنار رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی از خودروهای جلویی باید نسبت به استفاده از کمربند ایمنی به ویژه برای سرنشینان عقب توجه بیشتری کنند.

 

اسماعیل‌زاده گفت: عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و نظایر آن بیشترین سهم را در وقوع تصادفات دارد و متأسفانه منجر به کشته و مصدوم شدن افراد بسیاری می‌شود. 

 

وی توصیه کرد: اگر شهروندان با مصدومان حوادث رانندگی مواجه شدند، در صورتی که خطر انفجار خودرو در تصادفات وجود نداشت، برای جلوگیری از بروز آسیب بیشتر از جابه جایی افراد حادثه دیده پرهیز کنند و اجازه دهند تا با حضور عوامل امدادی این کار با رعایت استانداردها  و به شکل اصولی انجام شود. 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------