آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

شگردهای عجیب سارقان مسافر برنما لو رفت



رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان، از دستگیر دو سارق به عنف تحت عنوان مسافربر در شهر اهواز خبر داد .

شگردهای عجیب سارقان مسافر برنما لو رفتسرهنگ حفیظ الله خواجوی رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربر در سطح شهر اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو سارق به عنف را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

سرهنگ خواجوی با بیان اینکه سارقان تحت عنوان مسافربر با شگردهای خاص و عجیب اقدام به سرقت از مسافران می کردند ، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد در سفرهای درون شهری از وسایط نقلیه عمومی استفاده نمایید و در صورتی که از حضور در خودرو احساس خطر کردند در نخستین فرصت ممکن و به بهانه ای از خودرو پیاده شده و یا به طریقی به خودرو های دیگر علامت بدهند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------