آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دستگيري سارق با شليك پليس



   سارقان سابقه دار,خودروي مسروقه,اخبار حوادث

 

دستگيري سارق با شليك پليس

جام جم آنلاين: سرهنگ علي باسلوسي، از دستگيري يک سارق خودرو با شليک گلوله پليس در بزرگراه باکري خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاين به نقل از سايت پليس، اين مقام انتظامي گفت: مدتي پيش دستگيري يک سارق خودروي سابقه دار در دستور کار ماموران اين يگان قرار مي گيرد و ماموران تجسس کلانتري براي شناسايي متهم اقدامات خود را آغاز مي کنند تا اينکه کار به نتيجه رسيده و موفق مي شوند اين متهم را که يکي از سارقان سابقه دار خودرو بود، شناسايي کنند.

 

وي افزود:در چندي مرحله اين فرد تحت تعقيب قرار مي گيرد و محل اختفاي وي شناسايي مي شود اما هر بار که ماموران براي دستگيري وي اقدام مي کنند اين فرد موفق مي شود پيش از اعزام ماموران محل اختفاي خود را عوض کند تا اينکه شب گذشته در يک قرار ملاقات صوري اين متهم پس از تعقيب و گريزي کوتاه و شليک اولين گلوله تسليم و براي بازجويي به کلانتري منتقل شد.

 

سرهنگ باسلوسي اظهار داشت: متهم که "علي" معروف به "کوکي" بود، بازداشت، خودروي مسروقه همراهش به پارکينگ کلانتري منتقل شد و خود متهم توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد که پس از مداوا براي بازجويي به کلانتري منتقل و در تحقيقات انجام شده به جرايم خود مبني بر سرقت خودرو اعتراف کرد.

براي تحقيقات در مورد سرقت هاي احتمالي ديگر، متهم به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شد./جام حم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------