تصادف سنگین میکسر با 12 خودرو در تهران/ 6 مصدوم و یک فوتی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه سنگین که 12 دستگاه خودروی سورای در بخش های بالاتر و یک دستگاه خودروی دیگر و یک میگسر درگیر این حادثه شده بودند یک مرد جان خود را از دست داد و 6 نفر هم دچار مصدومیت شدند.

به گزارش فارس، جلال مکلی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه امشب یک مورد تصادف سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری نرسیده به خیابان مخبری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده می‌شود سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سازمانی به محل اعزام می‌شوند.

 

وی گفت: در محل مشاهده می شود یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت در بخش های شمال بزرگ راه با ۱۲ دستگاه خودروی سورای، این احتمال وجود دارد که تعداد خودروها بیشتر باشد، برخورد کرده بود که در همان بخش هم ۶ نفر دچار مصدومیت شده بودند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشان ها مشغول ایمن سازی هستند، افزود: این میکسر در ادامه مسیر حرکتش کمی پایین تر که احتمالا نقص فنی داشته است که راننده نتوانسته خودرو را کنترل کند با ئایه های یک پل فلزی عابر ئیاده برخورد می کند و در همان جا با یک دستگاه خودروی 206 برخورد می کند که کامل خودروی 206 را زیر میکسر می رود و کامل متلاشی میشود.

 

ملکی افزود: 206 به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان نمی شد از زیر میکسر آن را خارج کرد، گروه های دیگر که در محل حضور داشتند با احتیاط این میکسر را بلند کردن البته در همان لحظات اولیه قبل از اینکه میکسر را بلند کنند آتش نشانان یک نفر را که حدود 40 ساله بود موفق شدند از داخل 206 از زیر میکسر خارج کنند که به تایید عوامل  اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وی گفت: اما برای اطمینا بیشتر وقتی میکسر را با جرثقیل از روی خودروی 206 برداشتند پس از بررسی کامل و جست و جوی کامل مطمئن شدند که کس دیگری در خودرو نبوده است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: نهایتاً در این حادثه سنگین که 12 دستگاه خودروی سورای در بخش های بالاتر و یک دستگاه خودروی دیگر و یک میگسر درگیر این حادثه شده بودند یک مرد جان خود را از دست داد و 6 نفر هم دچار مصدومیت شدند.

 

وی در انتها گفت: آتش نشان ها مشغول ایمن سازی هستند و تا لحاظ دیگر محل تحویل راهور می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------