آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مردی که ۵ نفر را در یک مرکز خرید در سیندی استرالیا کشته و چندین نفر از جمله یک کودک خردسال را زخمی کرده بود، توسط پلیس کشته شد.

همشهری آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، حدود ساعت ۴ بعدازظهر جمعه به وقت محلی، یک مرد جوان که پیراهن و شلوارک تیره بر تن داشت، در حالی که چاقو در دست داشت، در یک مرکز خرید در شهر سیدنی به مردم حمله کرد. این مرکز خرید، محلی شلوغ و بزرگ در شرق سیدنی است.

 

در این حین پلیس گزارش‌هایی مبنی بر زخمی شدن چند نفر در این مرکز خرید دریافت کرد. ماموران بلافاصله خود را به محل جنایت رساندند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که مرد جوان در این مرکز خرید به راه افتاده و هر کسی را که جلوی راهش می‌بیند با چاقو می‌زند.

 

با توجه به وخامت اوضاع، پلیس وضعیت بحرانی اعلام کرد و از مردم خواست که منطقه را تخلیه کنند. آنها همزمان به جست‌وجو برای دستگیری مرد مهاجم پرداختند و به این ترتیب صدای تیراندازی پلیس فضا را پر کرد.

 

مردمی هم که در صحنه جنایت بودند، بلافاصله ویدئوهای متعددی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند. این ویدئوها نشان می‌داد، گروه‌هایی از مردم تلاش می‌کنند به قربانیان که غرق در خون روی زمین افتاده‌اند کمک کنند و گروهی نیز از ترس در حال فرار از مرکز خرید، وست‌فیلد هستند یا در بخش‌هایی از مرکز خرید پناه گرفته‌اند. برخی نیز در داخل فروشگاه‌ها پشت کرکره‌های بسته خود را پنهان کرده بودند.

 

یکی از ویدئوها نیز مردی را در بالای پله برقی نشان می‌داد که سعی می‌کرد، ضارب را از ادامه حمله‌اش باز دارد.

 

آنتونی کوک، دستیار کمیسر پلیس، گفت: مرد جوان به ۹ نفر با چاقو حمله کرد که از این تعداد ۵ نفر به قتل رسیدند. این مرد در نهایت توسط پلیس مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

 

به گفته پلیس هنوز در مورد انگیزه‌های احتمالی این حمله اطلاعاتی به دست نیامده و این حادثه در دست بررسی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------