قتل پسر کارگر به دلیل حسادت



قاتل 23 ساله گفت: مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد که من هم آنجا کار می‌کردم و با حضور وی مخالف بودم، به همین دلیل او را به قتل رساندم.

حسادت کارگر جوان به همکارش باعث شد تا در یک درگیری او را به قتل برساند.

 

سرهنگ «حمید افرامن» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در 29 دی‌ سال‌جاری در بخش «دهرم» شهرستان فراشبند، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

مأموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول 18 ساله، متواری شده و به صورت کاملاً حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند. قاتل 23 ساله در بازجویی اولیه اظهار داشت مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد که من هم آنجا کار می‌کردم و با حضور وی مخالف بودم، پس از اینکه با سلاح سرد او را زخمی کردم با دست نیز وی را خفه کردم و به قتل رساندم.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کسانی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند برابر قانون بشدت با آنان برخورد می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------