دستگیری سارقان مسلح در اصفهان



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان خبر داد. حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: درپی وقوع 2فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 به گزارش همشهری ؛ وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد شدند و با تهدید کارگران حاضر در محل، اقدام به سرقت حدود 200میلیون تومان وجه نقد و 5عدد تلفن همراه کردند و از محل متواری شدند. آنها همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت بردند.

 

ترکیان بیان کرد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و یک‌سری اقدامات هوشمندانه نهایتا هویت و محل اختفای اعضای باندی 4نفره را که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند، شناسایی و در هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات کاملا دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را 3میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سارقان دستگیرشده در تحقیقات اولیه به 2فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------