آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دختر 8ساله، گروگان راننده پژو



مرد ناشناسی که دختر 8ساله‌ای را ربوده بود، وقتی در طرح مهار پلیس گرفتار شد گروگانش را رها کرد و با پای پیاده گریخت. 

به گزارش همشهری، این دختر 8ساله که ساکن بخش فورگ شهرستان داراب واقع در استان فارس است وقتی مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود ربوده شد. ماجرا از این قرار بود که او مثل اغلب اوقات جلوی در خانه مشغول بازی با بچه‌های دیگر بود که ناگهان یک پژو پارس سر رسید و راننده آن‌که مردی ناشناس بود دختربچه را سوار خودرواش کرد و با خود برد.

 

به‌دنبال این حادثه بچه‌هایی که صحنه ربودن دختربچه را دیده بودند ماجرا را به خانواده او اطلاع دادند و به این ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت. از آنجا که هنوز زمان زیادی از این آدم‌ربایی نگذشته بود مأموران پلیس در نخستین گام طرح مهار را به اجرا درآوردند و کنترل خروجی‌های منطقه را به‌دست گرفتند.

 

آدم‌ربا برای دورشدن از منطقه باید از این خروجی‌ها عبور می‌کرد. دقایقی بعد همانطور که پیش‌بینی می‌شد مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی پژوپارس مرد آدم‌ربا را شناسایی کنند. هرچند آنها به او دستور ایست دادند اما راننده که تصمیم به فرار گرفته بود با بی‌توجهی به دستور پلیس از آنجا گریخت.

 

به‌دنبال فرار متهم مأموران به تعقیب او پرداختند تا اینکه او پس از مسافتی دختربچه را از خودرو پیاده کرد. سپس با رهاکردن خودرو با پای پیاده گریخت. سرهنگ علیرضا نوشاد، فرمانده انتظامی داراب با اعلام جزئیات این پرونده گفت: در جریان تعقیب و گریز متهم او پس از رها کردن دختربچه با توجه به تاریکی هوا از خودرواش پیاده شده و به سمت باغات و کوه‌های اطراف متواری شد. به‌گفته او تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و روشن شدن انگیزه آدم‌ربایی ادامه دارد.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------