آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

آخرین وضعیت دانشجوی زخمی دانشگاه امیرکبیر



مدیرکل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجوی مضروب این دانشگاه در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و وضعیت آن از نظر جسمی با ثبات است. 

حسین یوسفی خواه به مهر گفت: پنج شنبه شب یکی از دانشجویان این دانشگاه برای مکالمه تلفنی از درب خوابگاه خارج شده بود که این دانشجو به ۴ موتور سوار شک می کند و به سمت درب خوابگاه حرکت می کند اما مورد ضرب و شتم این افراد قرار می گیرد.

 

وی افزود: این افراد قصد داشتند که تلفن وی را به سرقت ببرنند که به همین دلیل به این دانشجو با چاقو حمله کردند.

 

مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشجوی مضروب این دانشگاه به سرعت به بیمارستان منتقل شد و اطلاعات این حادثه به نیروی انتظامی اعلام شد.

 

یوسفی خواه اظهار داشت: به دلیل حادثه روی داده این دانشجو باید تا چند روز آینده در بیمارستان باشد اما شرایط فیزیکی و جسمی وی با ثبات است.

 

وی تاکید کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیگیر موضوع است و تمام اطلاعات مورد نیاز را به نیروی انتظامی ارائه کرده است.

 

مدیرکل دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: مکان هایی که در منطقه نزدیک حادثه دارای دوربین بوده اند به نیروی انتظامی اعلام شده و موضوع از سوی آنها درحال پیگیری است.

 

پنج شنبه شب یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خوابگاهی این دانشگاه توسط ۴ موتور سوار مورد ضرب و شتم قرار گرفت که وی به بیمارستان منتقل شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------