آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

قتل زن سالخورده در دشتستان به خاطر طلا



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: فردی که به انگیزه سرقت طلاجات زن سالخورده، او را در منزلش به قتل رسانده بود دستگیر شد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جواد رضوی در بیان جزئیات این خبر گفت: نیمه شب ۱۵ مرداد ۹۷ با اعلام مرگ مشکوک زنی سالخورده در یکی از محلات شهر برازجان، مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

 

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه احتمال مرگ مشکوک برای کاراگاهان پلیس مدنظر بود، به همین منظور با دقت نظر، اطلاعات لازم برای بررسی‌های بیشتر جمع آوری شد.

 

این مقام انتظامی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد، متوفی دارای چند حلقه النگو بوده، بنابراین احتمال سرقت و قتل تقویت شد.

 

سرهنگ رضوی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از چند نفر مظنون به قتل، سرانجام عامل ارتکاب این جنایت را شناسایی و دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: متهم با اعتراف به قتل، اظهار کرد که به علت اعتیاد به مواد مخدر و با نقشه قبلی، زن سالخورده را به قتل رسانده و طلاجات او را سرقت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------