مردی برای به دام انداختن رقیب عشقی اش،از پرستو استفاده کرد!



 

اسفند سال گذشته نیروهای امدادی پیکر بی رمق وخون آلود مرد 30 ساله ای را به بیمارستان طالقانی مشهد رساندند. کادر درمانی بیمارستان بلافاصله عملیات درمانی اورژانسی را برای نجات این مرد جوان درحالی آغاز کردند که آثار جراحت های تیغه چاقو بر اندام وی نمایان بود.

 

 اگرچه با اقدامات درمانی «ع- ف» از مرگ حتمی جان به در برد اما ضربات چاقو موجب قطع نخاع از ناحیه گردن شد و این مرد 30 ساله را ویلچرنشین کرد.بنابر گزارش خراسان، با گزارش این حادثه وحشتناک به نیروهای انتظامی و در حالی که «ع- ف» تحت درمان قرار داشت، نیروهای کلانتری الهیه با صدور دستوری از سوی سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری) با تحقیق از مجروح حادثه، به واکاوی این ماجرای هولناک پرداختند.

 

بررسی های پلیسی با توجه به اظهارات مرد 30 ساله نشان می داد که ردپای زن جوانی در وقوع این حادثه وجود دارد چرا که مرد جوان قرار بود زنی را در بولوار شاهنامه مشهد ملاقات کند که این حادثه رخ داده است.

 

  تحقیقات گسترده کارآگاهان نشان می داد، سه مرد با صورت های پوشیده از یک دستگاه خودرو پیاده شده و مرد 30 ساله را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار داده و سپس از محل گریخته اند. 

 

نتیجه تحقیقات کارآگاهان، آنان را به سوی بولوار فردوسی و منطقه شاهنامه کشاند چرا که جوان 27 ساله ای به نام «م- غ» به عنوان متهم اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفته بود. این فرد آخرین کسی بود که با زن جوان (یکی از مظنونان) ارتباط داشت. با وجود این متهم در مخفیگاه خود حضور نداشت و شیوه های عملیاتی پلیس  برای ردیابی مهاجمان نقابدار تغییر کرد. در همین اثنا مشخص شد که «م- غ» با زن دیگری در پارک ملت مشهد قرار ملاقات گذاشته است . کارآگاهان با زیر نظر گرفتن محل قرار این دو نفر ، موفق به دستگیری «م- غ» شدند و او را به پلیس آگاهی هدایت کردند.

 

مرد 27 ساله که همه ماجرا را لو رفته می دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: از چند ماه قبل زنی را به عقد موقت خودم درآوردم اما آن زن مدعی بود که «ع- ف» برایش ایجاد مزاحمت می کند به همین دلیل از زن صیغه ای خودم خواستم تا او را با ترفندی خاص به محل قرار در بولوار شاهنامه بکشاند. وقتی همسرم با «ع- ف» قرار تلفنی گذاشت و او سرقرار آمد ناگهان به اتفاق دوستانم به سوی وی حمله ور شدیم که با ضربات چاقو مجروح شد.

 

بنابراین گزارش، در پی اعترافات صریح این متهم، پرونده مذکور در مجتمع قضایی شهید کامیاب مشهد مورد بررسی های دقیق قضایی قرار گرفت و کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این ماجرای تاسف بار درحالی ادامه دادند که دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه 606 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این باره صادر شده است. 

 

 

 خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------