قتل مردی كه طلبش را می‌خواست



مرد معتاد زمانی كه برای دریافت طلبش به بوستان شقایق تهران رفت، در درگیری با بدهكار و دوستانش به قتل رسید. 

به گزارش جام‌جم، ساعت یك و 15 دقیقه بامداد شنبه 29 تیر امسال، یكی از ماموران مستقر در بیمارستان امیرالمومنین(ع) با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از فوت مشكوك مرد 35 ساله‌ای خبر داد. با دستور بازپرس جنایی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند.

 

تحقیقات اولیه نشان داد كه او بر اثر ضربه چاقو در درگیری با افرادی در بوستان شقایق زخمی شده و از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شده، اما به دلیل شدت خونریزی فوت كرده است. در بررسی وسایل همراه مقتول مدرك هویتی او به دست آمد‌. همزمان با تشكیل پرونده قضایی در دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات برای شناسایی خانواده مقتول و ثبت شكایت آنها و نیز دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. در ادامه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با حضور در محل درگیری خونین كه بوستان شقایق بود به تحقیق از افراد حاضر در پارك پرداختند كه معلوم شد آن  شب مقتول همراه دو نفر دیگر در بوستان بوده كه با سه مرد درگیر شده‌اند و یكی از آنها وی را به قتل رسانده است.

 

ماموران با به دست آوردن هویت دوستانش جست‌وجو برای یافتن آنها را آغاز كردند، دو نفرشان كه میانسال بودند بازداشت شدند و نفر سوم هم خود معرف به پلیس آگاهی آمد. دوستان مقتول در جریان تحقیقات گفتند كه او بابت طلبی كه داشته با مرد بدهكار و دو همراه او درگیر شده و فرد بدهكار او را به قتل رسانده است. سه دوست مقتول پیش از ظهر شنبه برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

 

فرید از دوستان مقتول به بازپرس جنایی گفت: یك ماه پیش زمانی كه برای مصرف مواد و دیدن دوستانم به خانه مردی معروف به عمو شهرام می‌رفتیم در آنجا با مقتول آشنا شدم. شنیده بودم كه مقتول در كار سرقت بوده و تحت تعقیب قرار دارد. شب حادثه دوباره به خانه عمو شهرام آمد كه من هم آنجا بودم. او به ما گفت از فردی پول طلب دارد و با وی در بوستان شقایق قرار دارد تا پولش را بگیرد، از ما خواست با او برویم.من، دوستم و عمو شهرام و مقتول سوار پراید شده و به بوستان شقایق رفتیم.

 

عامل جنایت و دو دوستش هم آمده و همگی مست بودند. مقتول سمت یكی از آنها رفت و خواست كه طلبش را بدهد كه آن مرد با وی درگیر شد. او با چاقو مردجوان را زخمی كرد. بعد ما فرار كردیم و به ایستگاه پلیس رفته و ماجرا را خبر دادیم. وقتی به محل درگیری آمدیم، اورژانس دوستمان را با خود برده بود.

 

 این در حالی بود كه دو دوست مقتول كه شاهد ماجرا بودند نیز گفته‌های مشابهی را مطرح كردند. تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل و دو همدست فراری‌اش ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------