خودکشی مادر و دختر باعث شد تا پدر خانواده هم خودش را به کشتن بدهد



پدر خانواده وقتی فهمید همسر و تنها دخترش خودكشی كرده‌اند، در تصادفی عمدی به زندگی اش پایان داد. این خبر اهالی نی ریز استان فارس را در شوک فرو برد و موضوع نقل محافل شده است. این هفته در «پشت صحنه یک ماجرا» به بررسی ابعاد این ماجرای تلخ پرداخته و علل خودکشی را بررسی کردیم.

 به گزارش جام‌جم، در واپسین ساعات پنجشنبه دهم مرداد و پس از مشاجره خانوادگی، پدر به باغ شخصی‌اش می‌رود. بعد از رفتن پدر، اولین تصمیم شوم سراغ همسر خانواده می‌آید و او همراه دختر نوجوانش به اتاق مرگ می‌روند. به نظر می‌رسد مادر كه رابطه تنگاتنگی با فرزندش دارد او را دعوت به مرگ می‌كند. مادر و دختر تصمیم خود را برای پایان زندگی قطعی كردند. قرص برنج را می‌خورند و مرگ آنها را در آغوش می‌گیرد.

 

پدر روز بعد یعنی جمعه 11 مرداد به خانه می‌آید و متوجه می‌شود در اتاق هنوز قفل است و صدایی از زن و فرزندش به گوش نمی‌رسد، بعد از چند ساعت، مشكوك می‌شود و به آتش‌نشانی اطلاع می‌دهد و آتش‌نشانان با مراجعه به آنجا و با شكستن در اتاق، صحنه‌ای را پیش روی پدر قرار می‌دهند كه باورش سخت است. دختری كه تا پیش از این در تمام مسیر زندگی موفق و در درس سرآمد همكلاسی‌هایش بود حالا بی‌جان روی زمین افتاده و همسر

 ۳۳ساله‌اش آن طرف اتاق به زندگی‌اش خاتمه داده است.

 

مادر روی تخت افتاده بود اما دختر نوجوان كه تحمل درد ناشی از قرص برنج را نداشته تلاش زیادی كرده و چند  قسمت بدنش زخمی شده است. مأموران انتظامی و قاضی كشیك در محل حاضر می‌شوند و مشخص می‌شود زمان زیادی از مرگ مادر و دختر نوجوان گذشته و احتمال خودكشی پس از به جا ماندن وصیت‌نامه مادر كه گفته می‌شود با دستخط دختر بوده قطعیت پیدا می‌كند. روز شنبه ۱۲ مردادماه پدر دومین فردی است كه تصمیم به خودكشی می‌گیرد. او كه كانون خانواده را برباد رفته می‌بیند، بارها به زبان آورده بود كه قصد خودكشی دارد.

 

خودروی یكی از اقوام را برمی‌دارد و می‌گوید به گردنه نی‌ریز ـ استهبان می‌رود تا خود را بكشد، اما مسیر دیگری را انتخاب می‌كند تا با فریب خانواده بتواند تصمیمش را عملی كند.

 

به طرف جاده سیرجان حركت می‌كند و در دوراهی كارخانه سیمان خاكستری و در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با برخورد عمدی با یك تریلر خودكشی می‌كند. این تراژدی دردناك سبب شد مردم شهر نی‌ریز در شرق استان فارس هنوز در بهت و حیرت باشند.تحقیقات و بررسی ابعاد  مختلف پرونده كماكان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------