آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سکته آدم ربا بعد از مرگ گروگان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات دو آدم ربا که با گروگان گرفتن مردی ثروتمند باعث مرگ وی شده بودند در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد. 

به گزارش ایران ، رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان سال 95 به‌دنبال کشف یک جنازه در صندوق عقب خودروی اپتیمای سیاه رنگ که کنار خیابان رها شده بود از سوی پلیس شروع شد.

 

در نخستین تحقیقات کارآگاهان جنایی دریافتند جسد متعلق به بیژن، مالک خودرو است که چند روز پیش خانواده‌اش ربودن او را اعلام کرده بودند. در ادامه تحقیقات روشن شد گروگانگیران ناشناس پس از ربودن مرد ثروتمند از خانواده‌اش یک میلیارد تومان پول خواسته بودند تا آزادش کنند. برادر «بیژن» که با حضور در پزشکی قانونی جسد برادرش را شناسایی کرده بود گفت: «من و برادرم هر دو در کار خرید و فروش خودرو هستیم.

 

البته او وضع مالی خیلی خوبی داشت و خودروهای مدل بالا معامله می‌کرد. او در خانه مجردی‌اش در شمال تهران زندگی می‌کرد. یک بار نیز او را گروگان گرفتند که برای آزادی‌اش ۴۰ میلیون تومان پول دادیم و رهایش کردند.

 

برادرم با افراد زیادی در ارتباط بود و مدام خودرو خرید و فروش می‌کرد. چند روز قبل برادرم را دیدم اما عصر همان روز با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت حدود یک میلیاردتومان پول برایش تهیه کنم ولی صحبتش ناتمام ماند. در همین موقع پیامکی تهدیدآمیز دریافت کردم مبنی بر اینکه برادرم را گروگان گرفته‌اند و اگر پول ندهیم او را خواهند کشت. با وحشت و ترس به کلانتری رفتیم و شکایت کردیم. تا اینکه امروز جسدش را شناسایی کردیم که داخل صندوق عقب اتومبیل‌اش پیدا شده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------