دردسر پس گرفتن بدهی 100 هزار تومانی



پسر جوان برای آنکه طلب 100 هزار تومانی‌اش را از دوستش پس بگیرد سناریوی عجیبی طراحی کرد اما سرانجام خودش گرفتار شد. 

به‌ گزارش ایران ، هفته گذشته پسر جوانی به پلیس مراجعه کرد و از همکلاسی سابقش شکایت کرد. او گفت: مدتی قبل به خاطر نیاز به پول مجبور شدم از همکلاسی سابقم 100 هزار تومان قرض کنم، اما مدتی که گذشت او سراغ پولش را گرفت چون وضعیت مالی خوبی نداشتم از او فرصت خواستم تا اینکه امروز از من خواست که به خانه‌اش بروم.

 

فکر کردم باز هم می‌خواهد درباره پول صحبت کند به‌همین خاطر به آنجا رفتم، وقتی زنگ خانه را زدم از من خواست داخل بروم بعد هم ناگهان با تهدید و ضرب و شتم در وضعیت نامناسبی از من فیلم گرفت و گفت اگر بدهی‌اش را ندهم، فیلم را منتشر می‌کند. بعد هم مرا رها کرد که تصمیم گرفتم شکایت کنم. با شکایت پسر جوان به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات آغاز شد. بدین ترتیب پسر19 ساله بازداشت شد و در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

گفت‌و‌گو با متهم

100 هزار تومان ارزش این همه دردسر را داشت؟  دوستم این پول را 5 ماه قبل قرض گرفته بود و برای پس دادنش مدام مرا اذیت می‌کرد. هر وقت به او می‌گفتم پولم را بده، با تمسخر می‌گفت نمی‌توانی پول را بگیری. پشت سرم حرف می‌زد. به‌خاطر رفتارش ناراحت بودم نه 100 هزار تومان پول. البته این را هم بگویم که آن زمان اصلاً حال خوبی نداشتم و نمی‌فهمیدم که دارم چکار می‌کنم.

 

چرا حالت خوب نبود؟ شب قبل من می‌خواستم خودکشی کنم و 40 تا قرص خورده بودم.

 

قرص از کجا آوردی؟ پارسال من تصادف کردم و به‌خاطر تصادفم معتاد به قرص شدم. هر چقدر هم سعی می‌کردم که اعتیادم را کنار بگذارم نمی‌توانستم. روز قبل از اینکه آن اتفاق بیفتد من و پدرم از یک سفر کاری به تهران برگشتیم. به محض اینکه به خانه آمدیم باهم دعوایمان شد و آنقدر از دست او عصبانی شدم که تصمیم گرفتم خودم را بکشم. 40 تا قرص خوردم اما چون بدنم به قرص عادت داشت فقط به خواب عمیقی رفتم اما فردای آن روز حال خوبی نداشتم. در همان حال هم بود که به دوستم زنگ زدم.

 

چرا از او فیلم گرفتی؟ فیلم نگرفتم. وانمود کردم در حال فیلمبرداری هستم سه دقیقه گوشیم را جلوی او گرفتم اما دوربینم خاموش بود، فقط می‌خواستم او را بترسانم. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------