مدیر کلینیک ترک اعتیاد پای میز محاکمه



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مدیر یک کلینیک ترک اعتیاد که یک سال قبل همسر سابقش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 به‌گزارش ایران ، آخرین روزهای اسفند سال 97 بود که خبر قتل زنی جوان داخل یک خودرو در جنوب شهر تهران به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن جوان معاون یکی از مدارس شهر تهران بوده که با شلیک گلوله کشته شده است. در ادامه تحقیقات همسر دوم این زن بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. وی گفت: همسر اولم بیماری «‌ام اس» داشت بعد از چند سال با رضایت او دوباره ازدواج کردم. این زن - مقتول- از شوهر اولش طلاق گرفته بود و یک فرزند 6 ساله داشت. من او را به عقد موقت خودم درآوردم اما بعد از مدتی شروع به بهانه‌جویی کرد و گفت باید مرا به عقد دائم خودت دربیاوری من هم این کار را کردم اما باز هم فایده نداشت او مدام ایراد می‌گرفت و اذیتم می‌کرد تا اینکه بالاخره طلاقش دادم. اما کینه زیادی از او داشتم یک روز اتفاقی او را در خیابان دیدم سوار خودرواش بود جلو رفتم تا با او صحبت کنم اما چنان رفتار بدی از خود نشان داد که عصبانی شدم و با تبر شیشه خودرواش را شکستم و یک گلوله نیز به سینه‌اش شلیک کردم.

 

بدین ترتیب صبح دیروز متهم در شعبه یازدهم دادگاه کیفری محاکمه شد. در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول و همسر اولش به وکالت از فرزند مقتول خواهان قصاص متهم شدند. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من از این زندگی و شرایطی که دارم بشدت خسته شده‌ام و تقاضا دارم حکم قصاصم را صادر و هر چه زودتر نیز مرا اعدام کنید.

 

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------