سرنوشت شوم زن خانه دار در اتاقک شیطان



 پسر شیطان صفت زنی خانه دار را ربود تا در پارکینگ مجتمع تجاری او را تحت سلطه خود بگیرد. این پسر دیروز وقتی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 

رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک زن 42 ساله به نام رویا آغاز شد . این زن که آشفته بود به پلیس آگاهی تهران رفت  و با گریه به افسر تحقیق گفت:  مدتی قبل با آگهی استخدام در یک پاساژ معروف  تازه تاسیس  در حوالی اتوبان همت روبه رو شدم.  وی ادامه داد:من  برای پیدا کردن کار به آن جا رفته بودم اما نگهبانی از ورود من ممانعت کرد.

 

همان موقع یکی از کارمندان پاساژ کارت شناسایی اش  را به نگهبانی نشان داد و مرا همراه خودش به داخل پاساژ برد .من با آگهی دهنده ها صحبت کردم اما استخدام نشدم . این زن افزود: پسر جوان که آریا نام داشت وقتی فهمید استخدام نشدم پیشنهاد داد تا با خودرواش من را به خانه ام برساند.

 

من قبول کردم و همراه هم  به داخل پارکینگ مجتمع تجاری رفتیم  تا سوار خودرو شویم اما پسرجوان با تهدید چاقو مرا به اتاقکی متروکه در پارکینگ برد. او  می‌خواست آزارم دهد که داد و فریاد کردم  و ماموران حراست سر رسیدند. بعد از این ماجرا آریا از محل کارش اخراج شد و من  هم اکنون می خواهم از او شکایت کنم. با ادعاهای عجیب این زن، ماموران با دستور قضایی وارد عمل شدند و با راهنمایی های رویا جوان 28 ساله ای به نام آریا بازداشت شد . پسر شیطان صفت دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران اتهامش را انکار و ادعای عجیبی را مطرح کرد .

 

 وی گفت : روزی که رویا را  مقابل در پاساژ دیدم دلم برایش سوخت.نگهبانی او را به داخل پاساژ راه نمی داد. به همین دلیل کارت شناسایی ام  را به نگهبانی نشان دادم تا اجازه دهد او  وارد مجتمع شود. رویا  در بین راه با من صحبت کرد و به دروغ گفت ۲۸ سال دارد و مجرد است .او  خودش خواست تا با هم رابطه داشته باشیم .

 

به همین خاطر به اتاقکی در پارکینگ رفتیم اما ناگهان ماموران حراست  سررسیدند و  او با داد و فریاد گفت من قصد آزارش را داشته ام. وی ادامه داد: بعد از شکایت متوجه شدم رویا متاهل و میان سال بوده است. او با شکایتش  مرا به دردسر انداخت.  من قصد آزار این زن را نداشتم . بنابر این گزارش، با پایان اظهارات آریا  قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------