آزادی یک گروگان از چنگال رباینده



با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان پرونده گروگانگیری جوان ایرانشهری با رهایی گروگان و دستگیری فرد گروگانگیر بسته شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در مهر ماه سال جاری و در پی ربایش یک جوان 37 ساله در شهرستان ایرانشهر بر سر معاملات مواد افیونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده در پی تحقیقات خود با جمع آوری سرنخهای موجود دریافتند که این آدم ربا، گروگان را به شهرستان دلگان منتقل و در آنجا مخفی شده است.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان با دریافت نیابت قضائی مأمور شناسایی مخفیگاه آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده شدند.

 

سردار قنبری بیان کرد: سرانجام پس از چند روز تحقیق و تلاش مستمر مأموران ، مخفیگاه فرد آدم ربا در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت:با شناسایی محل اختفاء متهم، روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با مشارکت مأموران یگان امداد و یگان تکاوری این شهرستان طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد مخفیگاه او شده و ضمن دستگیری فرد آدم ربا ، جوان ربوده شده را پس از 3 ماه اسارت آزاد کردند.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه در مخفیگاه این آدم ربا، بهمراه تعدادی سلاح سرد خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------