مامور قلابی خیابان شریعتی در تله پلیس امنیت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
یک مامور قلابی که در خیابان شریعتی از فردی قصد اخاذی داشت ، در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش ایران انلاین ، روز شنبه چهاردهم دی ماه شخص میانسالی به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه و بیان داشت، فردی به محل سکونتش در حوالی خیابان شریعتی مراجعه و خود را نماینده یکی از سازمان‌های امنیتی معرفی و برای تائید گفته هایش یک قبضه سلاح کلت کمری به وی نشان داده است و از ارائه هرگونه مدارک شناسایی معتبر خودداری کرد.  او وضعیت سکونتم را مورد برسی قرار داد.

 

 با توجه به اهمیت ماجرا و احتمال اخاذی از شهروندان در قالب مأمور قلابی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

 در تحقیقات میدانی مشخص شد متهم، فردی حدودا ۳۰ ساله است که با جعل عنوان مأمور یکی از ارگان‌های امنیتی به در منازل مستقر در پس کوچه ها مراجعه و ضمن معرفی کردن خود به عنوان مامور وضعیت ساکنان را مورد بررسی قرار داده است.

 

خیلی زود مخفیگاه متهم در حوالی خیابان جردن شناسایی شد.  صبح روز پانزدهم با هماهنگی‌های قضائی، متهم در مخفگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

 

 متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما  پس ازمواجه با ادله و مستندات به جرم ارتکابی اعتراف و در اظهاراتش گفت: حدود ۷ ماه پیش با فردی تصادف خودرویی داشته ام و پس از تصادف فرد مقصر از محل گریخت قصد داشتم وی را شناسایی کنم و مبلغ خسارت وارد شده را از وی دریافت کنم.

 

 سرهنگ بهنام ایرانمنش رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم در مقابل سوالات پلیس مبنی بر این که از کجا می‌دانسته وی ساکن در این خیابان است و چرا در طول این مدت شکایتی طرح نکرده است پاسخ درستی نداد،گفت: ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه شبه سلاح کلت کمری کشف کردند.

 

وی تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

این مقام پلیسی در پایان توصیه کرد: شهروندان به هیچ وجه فریب افرادی که در پی باجگیری و اخاذی از آنان در پوشش مامور قلابی هستند را نخورند و در صورت مشکوک شدن با چنین مواردی سریعا با شماره ۱۱۰ تماس بگیرید.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------