آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

باند سرقت خودرو متلاشی شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
یک باند بزرگ سرقت وسایل نقلیه توسط پلیس آگاهی در شهر کرمانشاه متلاشی شد.

  سردار "علی اکبر جاویدان"  فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت وسایل نقلیه در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سردسته اعضای یک باند حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 30 فقره سرقت به همراه همدست دیگرش اعتراف و عنوان کرد که 20 فقره از سرقت ها مربوط به خودرو و موتورسیکلت و 10 فقره نیز مربوط به قطعات و محتویات آنها بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با راهنمایی های سردسته باند، همدست وی نیز دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

 

وی همچنین از دستگیری یک مالخر که اقدام به خرید اموال مسروقه می کرد خبر داد و گفت: هر 3 فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 

سردار جاویدان در پایان به شهروندان توصیه کرد تا نسبت به نصب سیستم های ایمنی روی خودروی خود اقدام و همچنین از خرید قطعات دسته دوم خودرو به دلیل احتمال سرقتی بودن آن خودداری کنند.

 

پلیس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------