قتل دوست صمیمی به خاطر توهم شیشه ای



فردی که بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه دوست خود را از پای درآورده بود توسط کاراگاهان پلیس شهرستان رفسنجان دستگیر شد. 

سرهنگ محمدمهدی کریمی سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: در پی دریافت خبری از طریق پلیس ۱۱۰ شهرستان مبنی بر قتل مردی ۵۰ ساله در یکی از محلات شهر رفسنجان، بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ در محل حضور یافتند.

 

او ادامه داد: ماموران در محل وقوع حادثه، جسد مردی ۵۰ ساله‌ای که با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه و گردن به قتل رسیده بود را مشاهده کردند که بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی گفت: با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات بعدی، ضمن هماهنگی با مقام قضایی ۳ نفر مظنون به قتل کمتر از ۲ ساعت توسط ماموران دستگیر شدند که در روند تحقیقات مشخص شد ۲ نفر از آنان از وقوع قتل بی خبر هستند، اما در گفته‌های نفر سوم موارد مشکوکی وجود دارد.

 

سرهنگ کریمی افزود: در ادامه این متهم طی بازجویی‌های انجام شده به قتل مرد ۵۰ ساله اعتراف و علت و انگیزه خود را توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.

 

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان با اشاره به نقش مصرف مواد توهم زا در وقوع این جنایت افزود: قطعا همه ما موارد دیگری از اینگونه رفتار‌های خطرناک به سبب مصرف موادمخدر صنعتی را دیده و یا شنیده ایم که خود حامل پیام مهمی برای افراد و خانواده‌ها در جهت پرهیز جدی از مصرف و گرایش به هرگونه موادافیونی هستند.

 

 

باشگاه خبرنگاران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------