معمای مرگ مشکوک زن و مرد تنها



بازپرس کشیک قتل تهران دستور تحقیقات درخصوص مرگ یک زن و مرد را که فوتشان در پرونده‌هایی جداگانه گزارش شده بود، صادر کرد.

به گزارش شرق، در اولین پرونده زن میان‌سالی جان خود را از دست داده است و شواهد از خودکشی این زن حکایت دارد، اما بازپرس جنایی برای اطمینان از اینکه جنایتی رخ نداده است دستور تحقیقات بیشتر در این مورد را صادر کرد.

 

ساعت 10:26 بيست‌ويكم فروردین مأموران کلانتری 101 تجریش در جریان مرگ زنی قرار گرفتند که بنابر تشخیص اولیه پزشکان بر اثر مسمومیت جان خود را از دست داده بود. ازاین‌رو خبر مرگ این زن را به بازپرس کشیک قتل تهران اعلام کردند و گفتند که او بر اثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده است. با آغاز تحقیقات مشخص ‌شد متوفی زنی 53 ساله است و به نظر می‌رسد انگیزه خودکشی را نیز داشته. تحقیقات حکایت از آن داشت که او دو نفر از اعضای خانواده خود را در سه هفته گذشته از دست داده بود.

 

بررسی‌ها نشان داد حدود یک ماه قبل شوهر این زن به بیماری کرونا مبتلا شد و حدود سه هفته قبل نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد. این در حالی بود که همین تحقیقات حکایت از آن داشت که دو روز قبل از مرگ این زن نیز پسرش دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد. در بررسی‌های مأموران این احتمال مطرح شد که پسر جوان بر اثر غم ازدست‌دادن پدرش خودکشی کرده است. 

 

با توجه به نتایج به‌دست‌آمده از تحقیقات به نظر می‌رسد این زن نیز اقدام به خودکشی کرده و جان خود را به‌خاطر اتفاقاتی که در یک ماه اخیر برایش افتاده و زندگی و احوال روحی او را تحت‌تأثیر قرار داده گرفته است. باوجوداین بازپرس کشیک قتل دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد تا مطمئن شود جنایتی رخ نداده است و قاتل یا قاتلان با صحنه‌سازی سعی در منحرف‌کردن روند تحقیقات را ندارند.

 

در پرونده دوم مردی که علت مرگ او مشخص نیست جان خود را از دست داده است و با توجه به اینکه تنها زندگی می‌کرد، فوت او نیز مشکوک به نظر می‌رسد.

 

ساعت 18:56 بيست‌ويكم فروردین زنی به مأموران کلانتری 116 مولوی مراجعه کرد و گفت: برادر 55 ساله من تنها زندگی می‌کند. هرچه به او تلفن کردم جواب نداد، حتی وقتی هم به در خانه‌اش رفتم در را باز نکرد و احتمال دارد اتفاقی برایش رخ داده باشد.

 

به‌این‌ترتیب مأموران کلانتری با انجام هماهنگی‌های لازم وارد خانه موردنظر شدند و پیکر مرد میان‌سال را درحالی‌که فوت شده بود مشاهده کردند. این در حالی است که با توجه به وضع جسد علت فوت این مرد هنوز مشخص نیست و به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی فرستاده شده است تا علت مرگ مشخص شود. 

 

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------