اعتراف سارق به 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره



سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: ماموران کلانتری 117 جوادیه با شناسایی و دستگیری یک سارق نوجوان، 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره را کشف کردند. 

 سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح کلانتری 117 جوادیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان و ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: ماموران با تشکیل تیمی مجرب متشکل از ماموران تجسس و عملیات کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان و بررسی صحنه سرقت دریافتند، سرقت ها توسط یک نفر انجام شده و سارق از ساختمان های فاقد نگهبان با استفاده از تاریکی هوا سرقت را انجام می دهد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگرد های خاص پلیسی مخفیگاه متهم 17 ساله به نام "ر- م" در حوالی خیابان صابونیان را شناسایی کردند و پس از چند روز تعقیب و مراقبت با هماهنگی قضائی این فرد را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت عنوان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اقرار کرد و در مخفیگاهش 55کلاف سیم برق ساختمانی به ارزش حدود 70میلیون ریال کشف شد.

 

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

پلیس

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------