ناکامی مستخدم در اخاذی 2/5میلیاردی از زن میان‌سال



مستخدمی که پس از 18 سال کار برای یک زن قصد داشت از صاحبکارش دو میلیارد و 500 میلیون ریال اخاذی کند، دستگیر شد. 

به گزارش شرق، زنی 51 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و از زنی که از او دو میلیارد و 500 میلیون ریال تقاضای وجه کرده بود اعلام شکایت کرد. با اعلام شکایت از سوی این زن میان‌سال، پرونده‌ای با موضوع اخاذی تشکیل شد و تیمی از کارشناسان پلیس فتا مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

 

شاکی به کارآگاهان توضیح داد متهم را می‌شناسد و این فرد حدود ۱۸ سال خدمتکار خانه او بوده است. این زن گفت در این مدت طولانی به خدمتکار اعتماد کامل پیدا کرده تا جایی‌که عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی‌اش را در دسترس او قرار داده است، غافل از اینکه متهم نقشه‌ای در سر خود پرورش داده و قصد اخاذی دارد.

 

تیمی از مأموران پلیس فتا با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری وی به مخفیگاهش در حوالی اتوبان محلاتی اعزام و موفق شدند این زن40 ساله را دستگیر کنند و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا انتقال دهند.

 

متهم در بازجویی‌های اولیه به جرمش اعتراف کرد و گفت: مدت 18 سال است که در منزل شاکی کار خدماتی می‌کنم. در این مدت از او کینه به دل گرفتم تا اینکه به تصاویر و فیلم‌های خانوادگی او دسترسی پیدا کرده و آنها را با کپی‌کردن در گوشی موبایلم ذخیره کردم. پس از مدتی از کار برکنار شدم و درصدد انتقام‌جویی برآمدم و پیام‌های تهدیدآمیزی را برای شاکی ارسال کردم.

 

متهم ادامه داد: او ابتدا باور نمی‌کرد به اطلاعات شخصی‌اش دست پیدا کرده‌ام و درخواست مالی مرا رد می‌کرد، ولی من در قبال عدم انتشار فیلم و تصاویرش، مبلغ دو میلیارد و 500 ميليون ریال از او درخواست کردم و چون می‌دانستم توان پرداخت این پول را دارد، مدام پیام‌های تهدیدآمیز ارسال می‌کردم.

 

سرهنگ داوود معظمی‌گودرزی، سرپرست پلیس فتای پایتخت، با تأیید این خبر گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------