آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

داوری :گازهای سمی در کمتر از یک دقیقه جان افراد را گرفته است



 تعداد بازداشتی‌های حادثه انفجار «کلینیک مرگ» به ۱۲ نفر رسیده که ۱۰ نفر از آن‌ها مرد و دو نفر زن هستند.همزمان مدیر عامل آتش نشانی تهران هم در جلسه روز گذشته شورای شهر، جزئیات تلخ جان باختن 19 نفر در این حادثه را تشریح کرد. 

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: تعداد بازداشتی‌های مربوط به حادثه انفجار کلینیک سینا مهر به ۱۲ نفر رسیده و موضوع توسط پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به صورت تخصصی در دست بررسی است.

 

وی تصریح کرد: بخشی از این پرونده توسط پلیس امنیت و بخشی از آن توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

 

در همین حال مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران، در تشریح جزئیات این حادثه گفت:  تلاش نکردن افراد برای نجات خود، نشان می دهد اتفاق در کلینیک سینا مهر به سرعت رخ داده و گازهای سمی در کمتر از یک دقیقه جان افراد را گرفته است. به گزارش مهر،  داوری  با اشاره به این که گسترش سریع آتش به خاطر انفجار بوده است، گفت: بیش از حدود ۳۰ دستگاه سیلندر اکسیژن و نیتروژن وجود داشته و همان روز ۲۵ سیلندر شارژ شده اکسیژن که سوزاننده است، به این مجموعه اضافه و باعث گسترش حریق می‌شود. مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام محوطه این ساختمان تنها یک دستگاه راه پله داشته که با مبحث ایمنی ساختمان مغایرت دارد و باید حتماً سه راه پله داشته باشد.

 

به گفته داوری، شعاع انفجار به حد تخریب ساختمان نبوده و تأثیر مستقیمی بر افراد نداشته اما با توجه به شعاع 20متری، مقدار زیادی دود و حرارت بالا می‌رود و چون در پشت بام بسته بوده این حجم دود و آتش وارد اتاق عمل در طبقه چهارم شده است. در همین حال سخنگوی شورای شهر تهران نیز  با اشاره به حادثه کلینیک سینا مهر گفت: در صحن شورای شهر به گونه ای درباره این حادثه صحبت می‌شود که نگرانم همه به نتیجه برسیم کشته‌شدگان، مقصر حادثه هستند.

 

خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------