آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کارگردان سینمای ایران، به قتل همسایه‌اش اعتراف کرد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
کریم آتشی، همسر سابق مرجانه گلچین که با گلوله‌های کلاشنیکف به اختلاف خود با همسایه‌اش پایانی تلخ را رقم زد! 

 کریم آتشی؛ کارگردان و فیلم نامه نویس که طی درگیری با همسایه خود او را به قتل رسانده بود در عملیات ویژه ماموران نوپو دستگیر شد.

 

کریم آتشی متولد ۵ فروردین ۱۳۴۳ در شهرری ، کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است.کریم آتشی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است.

 

کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین است.وی فعالیت هنری را با کارگردانی فیلم های کوتاه و فعالیت سینمایی را در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و نخستین تجربه سینمایی کریم آتشی فیلم پنجاه روز التهاب در سال ۱۳۷۲ است.

 

کریم آتشی  فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است. وی همسر سابق بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون (مرجانه گلچین) است پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.

 

چهارشنبه شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از  گاز اشک‌آور  و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

 

این متهم در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه مرا آزار می داد ، چند مرتبه تذکر دادم ؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.

 

بررسی در خصوص ابعاد این قتل ادامه در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

کریم آتشی سالها پیش با مرجانه گلچین ازدواج کرد و پس از چند سال این زندگی به جدایی ختم شد. این زوج زندگی موفقی نداشتند و پس از حدود ده سال زندگی مشترک به خاطر عدم تمایل کرم آتشی به ادامه بازیگری مرجانه به جدایی و طلاق انجامید گفتنی است این زوج فرزندی ندارد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------