سارق ترمینال شناسایی شد



رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از بازداشت سارقی حرفه‌ای که مسافران را در بین راه بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: پیامک هتل سارق را لو داد.

  سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: ششم آبان ماه مرد جوانی با طرح شکایتی در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از مردی حدودا ۳۰ ساله که او را بیهوش و اموالش را سرقت کرده بود، شکایت کرد.

 

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه هشتم قرار گرفت و شاکی در خصوص شرح ماجرا گفت، من اهل شهری در جنوب کشور هستم. چند روز قبل برای انجام کاری به تهران آمدم و بعد از انجام شدن کارم راهی ترمینال جنوب شدم تا به خانه ام بروم. وقتی سوار اتوبوس مسافربری شدم مردی حدودا ۳۰ ساله در صندلی کناری من نشست او سر حرف را باز کرد و خودش را جعفر معرفی کرد. وقتی اتوبوس در عوارضی قم توقف کرد جعفر هم پیاده شد و لحظاتی بعد در حالی که دو نسکافه به دست داشت کنارم نشست. او یکی از نسکافه‌ها را خودش خورد و دیگری را به من تعارف کرد که از روی ادب قبول کردم. لحظاتی بعد از خوردن نسکافه بود که دچار سرگیجه شدم و به خواب رفتم. وقتی چشم باز کردم خودم را در بیمارستان شهرمان دیدم. آن جا بود که متوجه شدم آن مرد سارق بوده و با نسکافه من را مسموم کرده و اموالم را از قبیل گوشی تلفن همراه، اوراق هویتی، کارت بانکی و رمز آن را ربوده است.

 

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، مرد سارق بعد از دزیدن اموالم با گوشی تلفن همراهم برای همسرم پیامکی فرستاده و مدعی شده است که برایم مشکلی پیش آمده و از او خواسته که ۲۰ میلیون ریال به کارتم واریز کند. همسرم هم نگران شده و پول را به شماره کارتم که در آن زمان در اختیار سارق بوده واریز کرده و او هم پول را برداشت کرده است.

 

سرهنگ عزیزخانی گفت: در حین تحقیقات پلیسی، شاکی بار دیگر به پایگاه هشتم مراجعه و اظهار کرد، بعد از سرقت گوشی تلفن همراهم من گوشی دیگری تهیه کرده و سیم کارت آن را دوباره فعال کردم. امروز پیامکی از هتلی معروف در تهران برایم ارسال شد که مدیر هتل از من به خاطر اقامت در آن جا تشکر کرده بود.

 

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه بلافصله تیمی از کارآگاهان به هتل متهم مراجعه و متوجه شدند که متهم با هتل تسویه حساب کرده و درحال خروج از هتل است، افزود: در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از وی چند کارت ملی و کارت عابربانک متعلق به سایر افراد کشف شد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که نام واقعی او ابوذر ۲۷ ساله و از مجرمان سابقه دار و پیش‌تر به جرم مواد مخدر و سرقت بازداشت شده است.

 

وی ابراز داشت: متهم نیز به جرم ارتکابی اعتراف و اقرار کرد سوژه‌های خود را با پرسه زنس در اطراف ترمینال‌ها شناسایی می‌کرده است.

 

سرهنگ عزیزخانی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، از شهروندان خواست: اگر به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند می‌توانند برای شناسایی متهم و تشکیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی واقع میدان حر مراجعه کنند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------