سرقت دوچرخه با زن و بچه



مرد سارق برای اینکه کسی به وی شک نکند همراه یک زن و بچه‌اش وارد مجتمع‌های مسکونی می‌شد و دوچرخه می‌دزدید. 

سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در تشریح این خبر گفت: با شکایت چند فقره سرقت دوچرخه در محدوده بزرگراه نواب و ابوسعید، مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان آغاز کردند. پس از رصد محل‌های وقوع سرقت، تصویری از مرد و زنی جوان و دختربچه‌ای کوچک به دست آمد و مشخص شد این افراد پس از ورود به مجتمع‌های مسکونی و سرقت دوچرخه، از مجتمع خارج می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: این سارقان با این ترفند توانسته بودند وارد مجتمع‌های مسکونی شوند و فردی نیز به آنها شک نمی‌کرد؛ در نهایت هویت این افراد و مخفیگاه آنها شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی مأموران پس از ورود به مخفیگاه متهمان، موفق به بازداشت زن جوان شدند اما مرد سارق از طبقه سوم به پایین پرید و موفق به فرار شد اما دوباره مخفیگاه وی در محدوده میدان شوش شناسایی و این فرد با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

 

ایدون با بیان اینکه تاکنون هفت نفر از مالباختگان از این سارقان شکایت کرده‌اند، بیان کرد: مرد سارق ۱۰ فقره سابقه سرقت در پرونده خود دارد.

 

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با بیان اینکه پرونده این متهمان در دادسرای ناحیه ۳۴ درحال رسیدگی است، گفت: این زن و مرد با یکدیگر نسبتی نداشتند و فقط در سرقت‌ها همکاری می‌کردند.

 

 ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------