آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

سرقت دوچرخه با زن و بچه



مرد سارق برای اینکه کسی به وی شک نکند همراه یک زن و بچه‌اش وارد مجتمع‌های مسکونی می‌شد و دوچرخه می‌دزدید. 

سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در تشریح این خبر گفت: با شکایت چند فقره سرقت دوچرخه در محدوده بزرگراه نواب و ابوسعید، مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان آغاز کردند. پس از رصد محل‌های وقوع سرقت، تصویری از مرد و زنی جوان و دختربچه‌ای کوچک به دست آمد و مشخص شد این افراد پس از ورود به مجتمع‌های مسکونی و سرقت دوچرخه، از مجتمع خارج می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: این سارقان با این ترفند توانسته بودند وارد مجتمع‌های مسکونی شوند و فردی نیز به آنها شک نمی‌کرد؛ در نهایت هویت این افراد و مخفیگاه آنها شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی مأموران پس از ورود به مخفیگاه متهمان، موفق به بازداشت زن جوان شدند اما مرد سارق از طبقه سوم به پایین پرید و موفق به فرار شد اما دوباره مخفیگاه وی در محدوده میدان شوش شناسایی و این فرد با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

 

ایدون با بیان اینکه تاکنون هفت نفر از مالباختگان از این سارقان شکایت کرده‌اند، بیان کرد: مرد سارق ۱۰ فقره سابقه سرقت در پرونده خود دارد.

 

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با بیان اینکه پرونده این متهمان در دادسرای ناحیه ۳۴ درحال رسیدگی است، گفت: این زن و مرد با یکدیگر نسبتی نداشتند و فقط در سرقت‌ها همکاری می‌کردند.

 

 ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------