آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستبرد میلیاردی به خانه صاحبکار



دو سارق که نقشه دستبرد میلیاردی به خانه‌ای را طراحی و اجرا کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. یکی از سارقان کارمند مرد مال‌باخته بود.

به گزارش شرق، مردی میانسال چهارم شهریور به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و گفت: حدود ساعت 10 صبح سوم شهریور از منزلم در اقدسیه خارج شدم و حدود ساعت سه بعدازظهر همان روز پس از مراجعه به منزل متوجه به‌هم‌ریختگی وسایل اتاق‌ها و سرقت یکی از گاوصندوق‌ها که حاوی مقدار زیادی طلا، ساعت‌های گران‌قیمت، وجه نقد و ارزهای خارجی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال بود، شدم.

 

تیمی از کارآگاهان به منزل شاکی رفتند و در بررسی‌های اولیه دریافتند چند دقیقه پس از خروج شاکی از منزل، موتورسواری که صورتش را پوشانده بود جلوی در منزل شاکی متوقف و وارد منزل شده و پس از گذشت 20 دقیقه درحالی‌که در دستش دو کیسه سفیدرنگ بوده، خارج شده است. همچنین مشخص شد هنگام ترک محل سرقت یکی از کیسه‌ها از موتورسیکلت به زمین افتاده و اموال داخل آن پخش زمین شده که سارق با شتاب و عجله اموال را جمع‌آوری کرده است. کارآگاهان در ادامه موفق شدند هویت سارق و مخفیگاهش را شناسایی کنند. متهم پس از دستگیری اعتراف کرد پسردایی‌اش کارمند دفتر شاکی است و او نقشه سرقت را طرح‌ریزی کرده و کلید خانه را در اختیارش قرار داده است.

 

همچنین متهم اظهار کرد تمام اموال سرقتی شامل ساعت‌ها، طلاجات و ارزهای خارجی در اختیار پسردایی‌اش است. این سارق گفت: قرار بود با فروش این اموال پول به‌دست‌آمده را بین خودمان تقسیم کنیم، ولی پسردایی‌ام پس از گرفتن اموال از من، متواری شد و هیچ پولی به من نداده است. الان هم نمی‌دانم کجاست. سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان تعدادی از اموال سرقتی کشف و به مال‌باخته تحویل داده شد، تصریح کرد تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم مشابه و جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------