قتل‌مشکوک‌ پدر ۸۰‌ساله‌



فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود،‌ دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در این باره گفت:‌ آذر ماه امسال گزارشی مبنی بر فوت مشکوک فردی به نام «غ . ک» در منزل فرزندش در یکی از محله های شهر کاکی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. سرهنگ صیادی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، مشخص شد پیرمرد ۸۰ ساله درازکش روی زمین افتاده و فوت کرده است که بررسی ها آغاز شد

 

. وی ادامه داد:‌ در تحقیقات اولیه، با توجه به آثار کبودی و گذشت زمان از فوت متوفی، احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود. فرمانده انتظامی دشتی اظهار کرد: پس از وصول نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر ۸۰ ساله را تایید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نام برده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

وی افزود: متهم مذکور در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدرش با ضربات متعدد چوب به قسمت های بدن متوفی اعتراف و انگیزه خود را از قتل اختلافات مالی اعلام کرد. متهم با تکمیل پرونده قضایی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

 

عصبانیت مادر موجب مرگ دختر ۱۵ ساله اش شد 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مادری هنگام جر و بحث با دختر ۱۵ ساله‌اش، با زدن جسم سخت بر سر فرزندش باعث مرگ وی شد. به گزارش پلیس، خلجی افزود: حدود ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شانزدهم اسفندماه امسال، گزارشی از مصدومیت فردی به علت درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. وی ادامه داد: با حضور تیم انتظامی در محل مشاهده شد دختری ۱۵ ساله از ناحیه سر به شدت مصدوم شده که بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه بعد از ساعتی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

در بازجویی‌های انجام شده از مادر این دختر نوجوان مشخص شد بر سر  موضوعی آن ها با یکدیگر شروع به جر و بحث می‌کنند که مادر خانواده به دلیل عصبانیت با مجسمه برنجی که در کنار دستش قرار داشته، به سر فرزندش ضربه‌ای وارد می کند و باعث صدمه دیدن و مرگ او می‌شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------