پزشک قلابی در بم دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه خدمات کاشت‌ مو به شهروندان می‌کرد، خبر داد.

 به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی را که بدون مجوز و به صورت مخفیانه در یک منزل، به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

 

وی ادامه داد: در همین رابطه یک تیم از مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به منزل این فرد اعزام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد هیچگونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، وسایل پزشکی کاشت‌مو، سررسید نوبت‌دهی، اتیکت تبلیغاتی، فاکتور اسامی و شماره تماس‌های مراجعه‌کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.

 

سرهنگ نجفی با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضایی اظهار داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می‌شد نیز پلمب شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بم همچنین از شهروندان خواست برای انجام امور درمانی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------