آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

پزشک قلابی در بم دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه خدمات کاشت‌ مو به شهروندان می‌کرد، خبر داد.

 به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی را که بدون مجوز و به صورت مخفیانه در یک منزل، به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

 

وی ادامه داد: در همین رابطه یک تیم از مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به منزل این فرد اعزام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد هیچگونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، وسایل پزشکی کاشت‌مو، سررسید نوبت‌دهی، اتیکت تبلیغاتی، فاکتور اسامی و شماره تماس‌های مراجعه‌کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.

 

سرهنگ نجفی با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضایی اظهار داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می‌شد نیز پلمب شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بم همچنین از شهروندان خواست برای انجام امور درمانی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------