اختلافات دیرینه منجر به قتل شهروند ابهری شد



رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: متاسفانه درگیری دو فرد که اختلاف دیرینه در یکی از روستاهای شهرستان ابهر داشتند، منجر به مرگ یکی از آنان شد.

 سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای قتل در یکی از روستاهای شهرستان ابهر، اظهار کرد: صبح دیروز (۱۱ خردادماه) بین ساعت ۸ تا ۸:۳۰، دو نفر که نسبت فامیلی با یکدیگر و اختلافات چندین ساله نیز با یکدیگر داشتند، در مسیر روستا همدیگر را دیده و با یکدیگر درگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه درگیری دو فرد مذکور منجر به وقوع قتل شد، افزود: یکی از آن‌ها با اسلحه شکاری، دیگری را تعقیب کرده و پس از پیدا کردن فرد در یک خانه، متاسفانه وی را با ۸ تیر به گلوله می‌بندد که فرد مضروب در این درگیری در بیمارستان فوت می‌کند.

 

این مسئول در رابطه با دستگیری عاملان ماجرای قتل رخ داده، تصریح کرد: عوامل آگاهی شهرستان ابهر و همه پلیس‌های تخصصی این شهرستان نسبت به قضیه، حساس شده و به محل منازعه مراجعه کرده و مسببین و عاملان را دستگیر می‌کنند. گفتنی است همه تحت نظر و بازداشت هستند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه وقوع قتل در حادثه تلخ مذکور، محرز شده است، ادامه داد: گفتنی است اسلحه شکاری، کشف و ضبط شده و ضارب نیز دستگیر شده و پرونده قتل در فرآیند و مراحل تحقیقات اولیه است.

 

رحمتی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم ضمن کنترل خشم، برای حل مشکلات خود به قانون مراجعه کنند تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------