سرقت خشکبار و حبوبات با نیسان آبی در پایتخت



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که ۴۳۰ میلیون تومان بار مشتری را به سرقت برده بود. 

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اواخر فرودین ماه پرونده‌ای از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۰ تهران با موضوع کلاهبرداری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد که در این رابطه، شاکی اعلام کرد برای خرید خشکبار و حبوبات به بازار رفتم و پس از خرید اجناس به ارزش چهارصد و سی میلیون تومان برای حمل آنها از شبکه‌های اجتماعی اقدام به کرایه یک‌دستگاه نیسان آبی رنگ کردم که پس از برقراری تماس تلفنی راننده به محل بارگیری اجناس مراجعه و پس از توافق اولیه برای حمل آنها به مقصد، کلیه بار را تحویل وی دادم و به محل تحویل اجناس مراجعه کردم تا آنها را تحویل بگیرم ولی متاسفانه راننده خودروی مذکور، دیگر پاسخگوی تلفن نبود و تلفن همراه خود را خاموش کرده بود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده در دستور کار تیم کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه چهارم قرار گرفت و کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع بزه اقدام به بررسی دوربین های مداربسته کرده و موفق می شوند شماره خودروی نیسان را استخراج و مالک خودرو به نام حمید را شناسایی کنند.

 

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: تصاویر بدست آمده از حمید به رویت شاکی رسید و بعد از شناسایی  کلاهبردار و مکاتبات قضایی مربوطه دستور توقیف خودروی نیسان و جلب متهم اخذ و در ادامه کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم آدرس متهم را شناسایی کرده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

 

مجیدی افزود: حمید پس از دستگیری ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد اما پس از تحقیقات اولیه و به کارگیری شیوه های پلیسی به کلاهبرداری حبوبات معترف و بیان داشت اموال را نزد فرزند خویش به اسم مجتبی مخفی کرده است.

 

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهین گفت: با اخذ دستور قضایی محل اختفاء اموال شناسایی و بیش از ۹۰ درصد آنها کشف و به پایگاه منتقل شد که متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان و کلیه اموال نیز با هماهنگی با مرجع قضائی تحویل شاکی شد لذا با توجه به شیوه و شگرد متهم تلاش ها جهت شناسایی سایر شکات کماکان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه است.

 

فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------