دستگیری قاتل خواهر و برادر صحنه‌ای



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری پس از گذشت 24 ساعت از ارتکاب جرم خبر داد که برادر و خواهر کوچکتر خود را به دلیل ارث به قتل رسانده بود.

به  گزارش ایسنا ؛ سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: صبح روز گذشته (18 تیر) یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی محلات شهرستان به پلیس گزارش و ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

 

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مردی 47 ساله به علت اختلافات خانوادگی بوسیله اسلحه کلت به اعضای خانواده اش شلیک و ضمن به قتل رساندن برادر 30 ساله و خواهر 35 ساله اش، خواهر زاده هشت ساله خود را نیز زخمی کرده است.

 

 آمویی تصریح کرد: فرد قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک که به خاطر اختلافات خانوادگی و تقسیم ارث رخ داده بود، از محل متواری می شود.

 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: ماموران پلیس آگاهی که از همان لحظات اولیه وقوع حادثه اقدامات گسترده خود را برای دستگیری قاتل آغاز کرده بودند، تنها پس از گذشت 24 ساعت از وقوع این جنایت موفق به ردیابی وی در شهر صحنه شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

 

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل خواهر و برادر جوانش به خاطر اختلافات مالی و تقسیم ارث و میراث اعتراف کرد. 

 

آمویی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------