دستگیری عامل تعرض به زنان راننده



مردی که با تعقیب زنان راننده با ترفندی خاص خودروی آنها را متوقف و به آنان تعرض می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

 

این متهم در جریان پنجمین مرحله از طرح کاشف پلیس تهران به دام افتاد. رئیس پلیس پایتخت درباره این متهم توضیح داد: این فرد در اتوبان‌های همت، حکیم، امام علی علیه‌السلام و... خودروهایی را که راننده آنها خانم بودند، تعقیب می‌کرد و به بهانه اینکه خودروی آنها دود می‌کند و دارای نقص فنی است، آنها را متوقف و سپس به‌ زور و با تهدید چاقو به این افراد تعرض و دست‌درازی می‌کرد.

 

درنهایت او شناسایی و دستگیر شد و تا کنون شش خانم این فرد شیاد را شناسایی کرده‌اند. سردار حسین رحیمی درباره پنجمین مرحله طرح کاشف توضیح داد: در این مرحله از طرح کاشف، 266 سارق کیف‌قاپ، سارق منزل، سارق اماکن، مغازه و سارق خودرو و موتورسیکلت دستگیر شدند که 169 نفر از آنها سوابق متعدد کیفری داشتند.

 

او با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح 56 باند سرقت متلاشی شد، عنوان کرد: سارقان دستگیر‌شده به دو‌هزار‌و 685 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند. رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری اعضای باند 9‌نفره سرقت گوشی و کشف ده‌ها تلفن همراه از آنها گفت: در این مرحله از طرح کاشف، اعضای پنج‌نفره باندی که با زور و تهدید قمه و چاقو از تعدادی از کافی‌نت‌ها سرقت کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند. سردار رحیمی با اشاره به دستگیری 28 نفر از محکومان متواری در حوزه سرقت بیان کرد: مقابله با سرقت ازجمله اولویت‌های اصلی پلیس پایتخت است که با جدیت این مهم در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به اقدامات هفت‌ماهه پلیس امنیت اقتصادی و اینکه پلیس امنیت اقتصادی پلیسی نوپاست، بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری، 236 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی با حدود 21 هزار میلیارد تومان اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند. او با اشاره به دستگیری 57 نفر در حوزه زمین‌خواری گفت: در هفت ماهه سال جاری 61 نفر از بدهکاران بانکی که محکوم و متواری شده بودند نیز ازسوی پلیس امنیت اقتصادی پایتخت دستگیر شدند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در حوزه فرار مالیاتی 32 نفر دستگیر شدند، عنوان کرد: در هفت ماهه سال جاری در مجموع 439 نفر به اتهام زمین‌خواری، اخلال در نظام بانکی و اقتصادی، اختلاس، رشا و ارتشا دستگیر شده‌اند.

 

او با اشاره به اینکه در سال جاری در بحث مقابله با کالای قاچاق 569 فقره پرونده تشکیل شده است، گفت: در این حوزه 890 نفر دستگیر و در این زمینه 157 دستگاه خودرو توقیف شده است. سردار رحیمی با اشاره به اینکه در حوزه کالای مکشوفه در هفت ماهه سال جاری 42 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته‌ایم، عنوان کرد: از ابتدای سال تا‌کنون در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، 17 مرحله طرح عملیاتی اجرا شد که بالغ‌بر 200 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

 

شرق

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------