پلمب مرکز زیبایی پزشکی که دختر ۱۹ ساله اهوازی را به کما برد/ مدیر بیمارستان امام: فعلا امیدی برای بقای بیمار نداریم



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مرکزی که دختر ۱۹ ساله اهوازی خانم در آن عمل را انجام داده، شناسایی شده و توسط پلیس اماکن و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز پلمب شده است و اقدامات قانونی در این خصوص در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: مراکز غیر مجازی که در حال حاضر در استان خوزستان فعال هستند مرتبا از طرف اداره نظارت بر درمان شناسایی می‌شوند. اقدامات قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ که متشکل از سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی است، در خصوص این مراکز انجام می‌شود و مرتبا مورد رصد قرار می‌گیرند و موارد غیرقانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 

علی خوانین مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز نیز در خصوص آخرین وضعیت این بیمار جوان، بیان کرد: این بیمار به بخش ICU منتقل شده و متاسفانه در مدت دو سه روزی که بستری است، هیچ گونه علائم امیدوارکننده‌ای نشان نداده است. همه اقدامات برای بیمار انجام شده و متخصصان نورولوژی نیز بیمار را ویزیت کرده‌اند اما فعلا هیچ نشانه امیدوارکننده‌ای برای بقای بیمار نداشته‌ایم.

 

شنبه هفته جاری دختر ۱۹ ساله اهوازی که موفق به کسب رتبه ۷۰ کنکور سراسری شده بود ، برای انجام عمل زیبایی به کلینیکی در اهواز مراجعه کرده بود که به دلیل سهل انگاری و  اشتباه پزشکی به کما رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------