40 فقره سرقت با ترفند نیکوکاری!+عکس



تصاویر بدون پوشش متهمان به منظور شناسایی توسط مردم، منتشر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز تصویر دو سارق را که با استفاده از مسافرکشی و نیکوکاری به سرقت از شهروندان اقدام کرده بودند برای شناسایی منتشر کرد.

 

به گزارش مهر به نقل از پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی در این باره گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی مبنی بر این که سارقی با انتخاب سوژه‌های خود از بین خانم‌های مسن خود را به عنوان نیکوکار معرفی و با اعلام این موضوع که قصد کمک کردن به افراد مستمند را دارد، اعتماد آن‌ها را جلب و پس از نزدیک شدن به آن‌ها به بهانه خرید طلا برای همسرش، طلاجات مال‌باختگان را دریافت و با شیوه متقلبانه ای به سرقت آن‌ها اقدام می‌کرد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده به شناسایی این سارق موفق شدند و با تحت نظر قرار دادن اقدامات نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اعتراف متهم به ۴۰ فقره سرقت به این شیوه در استان‌های البرز، تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان و خراسان رضوی، ادامه داد: خوشبختانه با اقدام جهادی کارآگاهان، همه مال‌باختگان سرقت‌های اعتراف شده از سوی سارق شناسایی شدند و تلاش برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد. وی با بیان این که تحقیقات در زمینه شناسایی مالخر اموال مسروقه نیز ادامه دارد، خاطر نشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۲۶ دادیاری دادسرای ناحیه ۴ کرج، تصویر بدون پوشش این متهم حرفه ای در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنان چه شهروندان با این شیوه یا توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بولوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

سارق مسافرنما را شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی استان البرز همچنین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه بیهوش کردن راننده خودروهای عمومی، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با بررسی سرقت‌های به وقوع پیوسته و استفاده از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. نادربیگی درباره شیوه و شگرد به کار گرفته شده از سوی این متهم، اظهار کرد: این سارق تحت پوشش مسافر سوار خودروهای عمومی می‌شد  و در ادامه با استفاده از مواد غذایی مسموم رانندگان را بیهوش و لوازم با ارزش آن ها را سرقت می کرد. وی افزود: با دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج، تصویر بدون پوشش این فرد در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنان چه شهروندان با این شیوه یا از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------