آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل نامادری پس از کشتن صاحبکار



رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت قاتلی خبر داد که صاحبکار و نامادری‌اش را در جنوب و شرق تهران به قتل رسانده بود. 

به گزارش تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات بازداشت فردی که یک شنبه گذشته نامادری و صاحبکار سابق خود را به قتل رسانده بود، افزود: به محض دریافت خبر وقوع قتل، به دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت. وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته قاتل در کمتر از 24 ساعت توسط عوامل پلیس پیشگیری دستگیر شد. رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: قاتل فردی حدوداً 40 ساله است که مهر ماه امسال به منظور عملی کردن نقشه شوم خود، از یکی از استان‌های شمالی کشور اقدام به تهیه سلاح کمری به همراه 50 فشنگ جنگی کرده بود.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

وی افزود: یک شنبه گذشته این فرد با توجه به مشکلات قبلی که با صاحبکار سابق خود داشت و پس از بارها تهدید، با حضور در محل کار صاحبکار سابق خود را در منطقه راه‌آهن با شلیک سه گلوله به قتل رساند و به سرعت از آن جا متواری شد.

 

موقوفه‌ای ادامه داد: قاتل سپس با مراجعه به منزل پدری اش در منطقه حکیمیه در اقدامی جنون‌آمیز نامادری خود را (زنی حدوداً 60 ساله) به قتل رساند و سپس پا به فرار گذاشت.

 

وی با بیان این که این فرد در حقیقت خطرناک و مسلح بود و امکان هر اقدام پیش ‌بینی نشده دیگری از او می‌رفت، اضافه کرد: با وجود این که هیچ سرنخ مشخصی از مخفیگاه این فرد جانی در دسترس نبود، ماموران پلیس توانستند با پیگیری ‌های اطلاعاتی دقیق، این فرد را در منطقه حکیمیه دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری به همراه 40 عدد فشنگ جنگی کشف کنند.

 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: این فرد که در یکی از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد شرکت راه‌آهن مشغول کار بود، در اظهارات اولیه، انگیزه خود را از به قتل رساندن صاحبکار سابقش، اخراج از کار و همچنین انگیزه خود را از به قتل رساندن نامادری‌اش، دخالت‌ها و اذیت ‌های او اعلام کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------