رقص مرگبار چاقو، جشن را به عزا تبدیل کرد



مشاجره لفظی و نزاع خونبار در مراسم جشن، به قتل جوانی ۲۵ ساله انجامید و یک نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی بردسیر در تشریح جزئیات این حادثه خونین بیان کرد: عاملان نزاع و قتل یک جوان ۲۵ ساله در مجلس جشن بامداد جمعه گذشته در این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت به چنگ پلیس افتادند‌ و به قتل اعتراف کردند.

 

سرهنگ منصور رمضان نژاد افزود: دقایق اولیه بامداد جمعه شانزدهم اردیبهشت جاری، خبر وقوع نزاع و درگیری بین چند جوان در شهر «نگار» از توابع بردسیر استان کرمان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد که با حضور نیروهای پلیس در محل حادثه مشخص شد در جریان وقوع نزاع بین چند جوان در یک مراسم جشن، یک جوان ۲۵ ساله بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان بردسیر، براثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده و جوان دیگری نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده است.

 

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، شش جوان به سبب مشاجره لفظی، با یکدیگر درگیر و دو تن از این افراد به علت مجروح شدن با چاقو به بیمارستان منتقل می شوند. این مسئول انتظامی گفت: در این زمینه نیروهای پلیس آگاهی بلافاصله پس از بررسی و تحقیقات اولیه، هویت همه افراد مرتبط با این نزاع خونین را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی سه نفر از آنان را در چند نقطه از شهرستان بردسیر دستگیر کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از متهمان که جوانی ۲۰ ساله است، به وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول در پی وقوع این نزاع اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل این جوان به همراه متهمان دیگر به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: دلیل شکل گرفتن این نزاع خونین، مشاجره لفظی و در ادامه وقوع نزاع بین این چند جوان بوده که واکنش نابخردانه این جوان با استفاده از چاقو باعث وقوع این قتل شده است. یک بار دیگر و همان طور که بارها تاکید شده از همگان می خواهیم با جدیت و از روی عاقبت اندیشی، از موقعیت های بروز تنش و نزاع دوری و مسائل مختلف را با صعه صدر و پرهیز از هرگونه خشونت حل و فصل کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------