آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

کشف یک تن گوشت فاسد از رستوران‌های آستارا



مدیر شبکه دامپزشکی آستارا از کشف یک تن فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیربهداشتی از رستوران‌های سطح شهرستان خبر داد.

بهرام پورضرب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این میزان گوشت فاسد و غیر بهداشتی طی بازرسی گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی، کشف و ضبط گردید.
 
وی ادامه داد: در این کشف، مقادیر قابل توجهی گوشت ماهی سفید، ماهی قزل آلا و انواع ماهیان گرمابی از قبیل کپور، مرغ‌های گوشتی تاریخ مصرف گذشته، مرغ‌های تخم گذار صنعتی که به صورت غیربهداشتی پرکنی شده‌اند و به جای مرغ محلی در رستوران‌های داخل شهر و بین راهی عرضه می‌شد، جمع‌آوری شده‌اند.
 
پورضرب با بیان اینکه از یکم اسفند سالجاری، اجرای طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه نوروز 1394 آغاز شده است، توضیح داد: از زمان اجرای طرح تاکنون یک تن از این فرآورده‌ها از 15 متخلف از رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه کشتار و عرضه کلیه فرآورده‌های گوشتی باید با نظارت شبکه دامپزشکی و توسط واحدهای ذیصلاح صورت گیرد، تأکید کرد: فرآورده‌های گوشتی کشف شده جهت معدوم شدن به محل دفن زباله شهرستان منتقل شدند.

 

 اخبار حوادث  - ایسنا 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------