آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

مردی برای فرار از پرداخت جریمه 280میلیون تومانی برای خودش گواهی مرگ صادر کرد



سرهنگ پاسدار «جعفر آژنگ» جانشین رئیس پلیس استان کردستان گفت: در پی ارجاع یک پرونده با موضوع جعل اسناد دولتی از مراجع قضایی به پلیس امنیت عمومی کردستان، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی قرار گرفت.

  وی افزود: تحقیقات مأموران حکایت از آن داشت، مردی که سال 1389 در مرجع قضایی به پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شده است، برای فرار از اعمال قانون با جعل اسناد و مدارک دولتی اقدام به تهیه گواهی مرگ برای خود کرده و از آن روز به طور مخفیانه در پایتخت زندگی می‌کند.

جانشین رئیس پلیس استان کردستان اضافه کرد: مأموران پرونده با پیگیری‌های خود دریافتند این مرد در سال چند بار برای سرکشی از اقوام و آشنایان خود به شهر سنندج تردد می‌کند، که در این زمینه با کنترل مستمر پاتوق و مخفیگاه‌های احتمالی، وی 3 روز پیش در اقدامی غافلگیرانه هنگام حضور در شهر سنندج دستگیر شد. 

 

این مقام پلیسی با اشاره به اعتراف این مجرم به جرم خود اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات کسب شده از این مجرم، شخصی که با جعل اسناد دولتی اقدام به تهیه گواهی مرگ برای وی کرده بود نیز شناسایی و در شهر سنندج دستگیر شد.

 

 اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------